Strona internetowa firmy Nikon w nowej odsłonie

Firma Nikon ogłosiła uruchomienie odświeżonej strony internetowej www.nikon.pl. Nowy responsywny interfejs ułatwia klientom korzystanie ze strony zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych.

nikon_logo_claim

Strona stanowi bogate źródło informacji na temat produktów firmy Nikon, a dzięki nowej szacie graficznej i udoskonalonej nawigacji poruszanie się po niej jest zdecydowanie bardziej intuicyjne. Informacje o produktach są wzbogacone o większe, atrakcyjne obrazy oraz zamieszczone na stronie filmy — wystarczy tylko kliknąć lub dotknąć odpowiednie miejsce na ekranie.

Rozwój technologii cyfrowych jest kluczowym elementem działania naszej firmy, dlatego też nową stronę zaprojektowaliśmy w oparciu o najnowsze trendy. Klienci firmy Nikon chcą mieć dostęp do informacji zawsze i wszędzie tam, gdzie się znajdują. Dotyczy to zarówno profesjonalnych fotografów, jak i amatorów zainteresowanych upiększeniem zdjęć wykonywanych przy pomocy smartfona. Nasi klienci chętnie poświęcają czas, by odkrywać ofertę firmy Nikon w poszukiwaniu produktów, które mogą się im przydać. Chcieliśmy im to ułatwić. Od teraz oferta firmy Nikon jest dostępna dla różnych grup odbiorców bez względu na urządzenie, z jakiego korzystają” – mówi Monika Matuszewska, Consumer Experience Manager w firmie Nikon Europe.

Stronę korporacyjną Nikon miesięcznie odwiedza średnio ok. 2 miliony osób. Znajdują się w niej specjalnie przygotowane sekcje dotyczące obsługi i pomocy technicznej oraz dział prasowy. Odwiedzający mogą również czerpać inspirację ze zdjęć fotografów wyróżnianych w ramach kampanii JESTEM WŁASNĄ WIZJĄ ŚWIATA firmy Nikon.

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*